Latarka Fenix E20 V2.0
Opcje dostawy
- DPD - kurier: czwartek 02.05.
- InPost - Kurier: czwartek 02.05.
- Paczkomat InPost: czwartek 02.05.
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Najnowsza generacja latarek LED Fenix E20 V2.0 oferuje mocny strumień świetlny do 350 lumenów (ANSI) i zasięg do 126 metrów. Łatwa obsługa i cztery poziomy mocy świetlnej przy czasie pracy do 200 godzin. Obsługa za pomocą wyłącznika umieszczonego na tylnej części latarki. Do zasilania wykorzystuje dwie powszechnie dostępne baterie paluszki - oczywiście można używać tych jednorazowych jak i wielokrotnego ładowania. Unikalną innowacją jest specjalny kolimator, który tworzy stożek świetlny o zasięgu 126 metrów. Kolimator wykonany jest w technologii stosowanej w motoryzacji, a jego grubość to zaledwie 3 milimetry, czyli mniej niż połowa w porównaniu z powszechnie stosowaną optyką. Dzięki długości zaledwie 127 milimetrów i wadze 42 gramów (bez baterii) można ją nosić zawsze przy sobie. Ta latarka jest idealnym wyposażeniem o doskonałym stosunku wysokiej wydajności do jakości i ceny.
Wszystkie parametry latarki (strumień świetlny, żywotność baterii, wodoodporność, zasieg i odporność na uderzenia) mierzone są zgodnie z normą ANSI / NEMA FL 1-2009. Latarka Fenix E20 V2.0 zastępuje starsze modele Fenix L2T V2.0, Fenix E20 i Fenix E21.
- Zastosowano nowoczesną diodę LED Luminus SST-20 o żywotności 50 000 godzin..
- Cztery tryby zasilania: zmierzone z akumulatorem NiMH 1900 mAh: 350 lumenów: (1,5 godziny) -> 150 lumenów (5,5 godziny) -> 30 lumenów (34,5 godziny) -> 5 lumenów (140 godzin) ), mierzona będącymi w zestawie bateriami alkalicznymi: 350 lumenów (3,75 godziny) -> 150 lumenów (11,25 godziny) -> 30 lumenów (93,5 godziny) -> 5 lumenów (200 godzin)
- Wykorzystuje dwie baterie AA - alkaliczne, litowe lub wielokrotnego ładowania NiMH. Są tanie i powszechnie dostępne. Baterie litowe Energizer L91 Ultimate Lithium (szczególnie odpowiednie do ekstremalnych warunków i wypraw) zapewniają najdłuższą żywotność.
- przed przypadkowym odwrotnym włożeniem baterii (odwrócenie biegunowości). Inteligentna ochrona przed przegrzaniem. Elektronika z cyfrową regulacją stałej mocy.
- Wykonana z hartowanego aluminium lotniczego typu T6, latarka jest odporna na upadek z wysokości 1 metra.
- Trwała powierzchnia – anodyzowana powłoka typu III.
- Moletowana powierzchnia dla lepszego chwytu.
- Mocny klips do bezpiecznego i łatwego noszenia latarki (zdejmowany).
- Specjalny, super cienki kolimator o grubości zaledwie 3 mm, wykonany technologią stosowaną w przemyśle motoryzacyjnym.
- Zasięg: 126 metrów (3950 cd).
- Wodoszczelna i pyłoszczelna zgodnie ze standardem IP68 (testowana pod wodą na głębokości 2 metrów).
- 12,7 cm (długość) x 1,68 cm (średnica korpusu) x 2,1 cm (średnica głowicy).
- 42 gramy (bez baterii).
- Do latarki dołączony jest pasek na nadgarstek, zapasowy O-ring i dwie baterie alkaliczne.
- Opcjonalne, oryginalne akcesoria obejmują: dyfuzor AOD-S, filtr czerwony AOF-S, nasadka sygnalizacyjna AOT-S, pokrowiec z obrotowym paskiem, uchwyt rowerowy Fenix, pasek do wykorzystania latarki jako czołowej lub futerał ALP-MT. Z latarką kompatybilny jest uchwyt rowerowy LockBlocks i uchwyt na kask rowerowy BikeBlock.
Obsługa latarki LED Fenix E20 V2.0
Aby włączyć, naciśnij przełącznik znajdujący się na końcu latarki. Latarka zawsze włącza się w najniższym trybie pracy. Przy włączonej latarce, w dowolnym momencie możemy zmienić tryby pracy poprzez delikatne wciśnięcie przycisku (przełączanie cykliczne: niski - średni - wysoki - turbo). Inteligentna ochrona przed przegrzaniem - jeśli temperatura latarki wzrośnie powyżej 58°C, automatycznie zacznie ona zmniejszać moc w stopniowych 1% krokach co sekundę, aż do obniżenia mocy do 150 lumenów. Gdy tylko temperatura latarki spadnie poniżej 58°C, moc automatycznie ponownie wzrośnie do pierwotnego poziomu. Praca w trybie największej mocy nie jest ograniczona czasem, a jedynie temperaturą.
Ostrzeżenie o słabej baterii - jeśli napięcie baterii spadnie poniżej ustalonego poziomu, latarka automatycznie zmniejszy moc. Gdy baterie są na wyczerpaniu, dostępny będzie tylko tryb najniższej mocy.
Uwaga
Nie należy samodzielnie demontować zaplombowanej części głowicy latarki, ponieważ spowoduje to utratę gwarancji. Wyjmij baterie z latarki, jeśli są wyczerpane. W szczególności baterie jednorazowe grożą wyciekiem, a w konsekwencji uszkodzeniem samej latarki. Jeśli gumowe uszczelki ochronne wydają się uszkodzone po dłuższym użytkowaniu, należy je wymienić. Należy również je nasmarować, aby zapobiec erozji gumy. Przestrzegając tych zasad latarka będzie odpowiednio chroniona przed wodą.
Jeśli latarka miga, nie przełącza się na tryby o wyższej mocy lub nie włącza się, przyczyną może być:
- Baterie są słabe - wymień je.
- Styki wewnątrz latarki są zanieczyszczone - wyczyść je wacikiem nasączonym alkoholem.
- Tylna część latarki poluzowana - nasmarować uszczelki i dokręcić
Gwarancja
Gwarancja: 5 lat.
Komentarze klientów