Fenix HM65R-T latarka czołowa z dwoma emiterami światła
Opcje dostawy
- DPD - kurier: poniedziałek 13.05.
- InPost - Kurier: poniedziałek 13.05.
- Paczkomat InPost: poniedziałek 13.05.
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Akumulatorowa latarka czołowa Fenix HM65R-T charakteryzuje się lekką konstrukcją ze stopu magnezu, wysoką odpornością na wodę i upadek z wysokości, unikalną konstrukcją z dwoma emiterami i całkowitą mocą do 1500 lumenów. Jeden reflektor wytwarza dobrze zogniskowaną wiązkę światła o zasięgu do 170 metrów, a drugi bardzo szeroki i rozproszony. Strumień świetlny emitera do oświetlenia dalszego wynosi do 1300 lumenów, a z szerokim stożkiem zapewnia maksymalny strumień 400 lumenów i neutralną barwę światła. Sterowanie obydwoma diodami jest niezależne od siebie, światło z obu emiterów można dowolnie łączyć, uzyskując w ten sposób strumień świetlny do 1500 lumenów (przy włączonych obu reflektorach ich maksymalna moc to 1150 + 350 lumenów ). Oba źródła światła, bliskiego i dalekiego zasięgu, oferują trzy tryby świecenia. Zasilana jest jednym akumulatorem Li-ion typ 18650 o pojemności 3500 mAh, który jest częścią zestawu i jest ładowany poprzez nowoczesne złącze USB-C bezpośrednio w latarce. W sytuacji awaryjnej latarkę można również zasilać dwiema jednorazowymi bateriami CR123A. Latarka wykonana jest ze stopu magnezu, który jest o jedną trzecią lżejszy od aluminium. Jego konstrukcja jest w pełni pyłoszczelna i wodoszczelna do głębokości 2 metrów zgodnie ze standardem IP68, a także odporna na uderzenia i upadek z wysokości 2 metrów. Latarka jest również wyposażona w innowacyjną funkcję oszczędzania energii. Przy dłuższym używaniu poszczególnych trybów światła stopniowo zmniejsza moc, aby uzyskać dłuższy czas świecenia. Jednak spadek wydajności nie jest tak znaczący, jak w przypadku starszego reflektora HM65R. Opcjonalny kształt stożka świetlnego sprawia, że model ten jest jedną z najlepszych i najbardziej wszechstronnych ładowanych latarek czołowych na rynku. Nowością tego modelu jest szybki system napinania paska za pomocą obrotowego kółka. Dzięki mniejszej wadze i konstrukcji HM65R-T jest szczególnie interesujący do biegania przełajowego. Nadaje się również do użytku profesjonalnego i do różnych innych zajęć sportowych (piesze wycieczki, biwakowanie, jazda na rowerze, narciarstwo, wędkarstwo ...) lub wycieczek do jaskiń. Gwarantujemy, że będzie Ci służyć doskonale w każdej sytuacji!
Wszystkie parametry oprawy (strumień świetlny, żywotność baterii, wodoodporność, poświata i odporność na uderzenia) są mierzone zgodnie z normą ANSI / NEMA FL 1-2009.
Parametry latarki czołowej Fenix HM65R-T:
- źródłem światła w reflektorze głównym jest biała dioda LED Luminus SST40, w reflektorze o strumieniu rozproszonym jest to dioda Cree XP-G2 S3 o neutralnej barwie światła, obie o żywotności 50000 godzin świecenia.
- reflektor dalekiego zasięgu: 1300 lumenów (4 godziny) -> 400 lumenów (12 godzin) -> 130 lumenów (24 godziny); reflektor o szerokim strumieniu: 400 lumenów (12 godzin) -> 70 lumenów (36 godzin) -> 5 lumenów (300 godzin).
- reflektor główny tworzy stożek świetlny o zasięgu 170 metrów (7261 cd), drugi posiada zasięg do 54 metrów (737 cd).
- latarka jest dostarczana z akumulatorem litowo-jonowym 18650 o pojemności 3500 mAh. Jako akumulator zapasowy możesz dokupić dowolny akumulator litowo-jonowy Fenix 18650 z naszej oferty.
- alternatywnie do zasilania można użyć dwóch jednorazowych baterii litowych typu CR123A (nie próbuj ich ładować w latarce).
- ze względu na mechaniczne zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją akumulator musi mieć wyższy biegun dodatni.
- dlatego nie można używać starszych akumulatorów Fenix z płaskim biegunem dodatnim.
- elektroniczna regulacja mocy, wskazanie stanu naładowania baterii.
- przy dłuższym używaniu poszczególnych trybów światła, latarka stopniowo zmniejsza moc, aby uzyskać dłuższy czas świecenia.
- ładowanie przez złącze USB-C, czas ładowania całkowicie rozładowanego akumulatora to ok. 2,5 godziny.
- dwa przełączniki zapewniające wygodną obsługę oraz możliwość zablokowania przed niezamierzonym włączeniem w bagażu.
- latarkę można odchylać w kilku stopniach, aby ustawić żądany kierunek świecenia.
- Wykonane z lekkiego i wytrzymałego stopu magnezu.
- odporna na upadki z wysokości 2 metrów.
- wymiary latarki: 3,9 cm x 4,7 cm x 8,0 cm.
- waga: 141 gramów (z akumulatorem), 91 gramów bez akumulatora.
- wodoszczelna i pyłoszczelna zgodnie ze standardem IP68 (testowana pod wodą na głębokości 2 metrów przez 30 minut).
- hartowana, ultra-przezroczysta soczewka szklana z antyrefleksyjną powłoką.
- w zestawie akumulator Li-ion Fenix 18650 o poj. 3500 mAh, paski na głowę, kabel ładujący USB-C, zapasowy o-ring.
- do czołówki można też dokupić saszetkę Fenix APB-20, dużą saszetkę Fenix APB-30, zasilacz sieciowy USB i samochodowy USB, przejściówkę USB obsługującą szybkie ładowanie oraz kolorowy kabel USB-C.
Obsługa latarki czołowej Fenix HM65RT:
- wewnątrz fabrycznie nowej latarki na akumulatorze może znajdować się czarna nasadka izolacyjna. Zdejmij ją z akumulatora przed pierwszym użyciem.
- reflektor dalekiego zasięgu włącza się przytrzymując prawy przycisk (ok. 0,5 sek.), reflektor o szerokim, rozproszonym strumieniu światła włącza się przytrzymując lewy przycisk (0,5 sek.).
- latarka zawsze włącza się w najniższym trybie mocy.
- tryby pracy latarki realizowane są przez krótkie naciśnięcie odpowiedniego przycisku.
- oba reflektory można włączyć jednocześnie.
- sygnalizacja stanu naładowania akumulatora - po krótkim naciśnięciu dowolnego przycisku (latarka musi być zgaszona) zapala się dioda LED stanu naładowania akumulatora znajdująca się między przyciskami. Cztery zapalone diody wskazują, że bateria jest naładowana w 80-100%, trzy zapalone diody: to 60-80%, dwie: to 40-60%, jedna: to 20-40%, a miganie jednej diody oznacza, że akumulator jest naładowany w mniej niż 20% .
- przyciski sterujące można zablokować, aby nie włączały się spontanicznie, np. podczas przewożenia w bagażu - w stanie wyłączonym należy nacisnąć oba przyciski i przytrzymać przez co najmniej 3 sekundy, po czym latarka zacznie migać, sygnalizując zablokowanie. Aby odblokować, ponownie przytrzymaj oba przyciski przez trzy sekundy.
- ochrona przed przegrzaniem - jeśli temperatura latarki przekroczy 65°C, automatycznie zacznie stopniowo zmniejszać moc, aż do ustabilizowania się temperatury. Gdy tylko temperatura spadnie poniżej 65 ° C, moc będzie ponownie stopniowo wzrastać.
- ostrzeżenie o rozładowanym akumulatorze - gdy napięcie spadnie poniżej określonej granicy, latarka automatycznie przełączy się na tryb niższej mocy, jeśli podczas świecenia wskaźnik stanu baterii zacznie migać, bateria jest prawie wyczerpana.
- ładowanie - zdejmij osłonę złącza USB-C i podłącz dołączony kabel ładujący, drugi koniec kabla podłącz do komputera, power banku, sieciowego adaptera USB lub adaptera samochodowego (brak w zestawie). Podczas ładowania diody LED stanu pokazują postęp ładowania. Po zakończeniu ładowania wszystkie cztery będą zapalone. Naładowanie całkowicie rozładowanego akumulatora trwa około 2,5 godziny.
- regulacja obwodu paska - aby zmniejszyć obwód paska, wciśnij pokrętło i obróć je zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Aby poluzować pasek - pociągnij kółko i poluzuj pasek.
- uwagi: nie należy samodzielnie demontować zaplombowanych części, ponieważ spowoduje to utratę gwarancji. Używaj tylko wysokiej jakości akumulatorów Li-ion 18650; używając jednorazowych akumulatorów CR123A nie próbuj ich ładować w latarce. Jeśli latarka miga, nie przełącza się na tryby wyższej mocy lub nie świeci, przyczyną może być:
- akumulator jest rozładowany - naładuj go lub wymień
- styki wewnątrz komory na akumulator są zanieczyszczone - wyczyść je wacikiem nasączonym alkoholem.
- gwarancja: 5 lat na latarkę, 2 lata na akumulator
Komentarze klientów