ReviewsWidget_ReviewsAboutUs
Kategorie
 
 
 
 
 
 
 

Jak zwrócić towar w Waragod?

Jeśli jesteś zainteresowany zwrotem towaru, po prostu wypełnij poniższy formularz.
1. Przesyłka nie może zostać wysłana za pobraniem, lecz na adres sklepu ( nie akceptujemy paczek wysyłanych do odbioru na poczcie)
2. Towar nie może być uszkodzony, ani używany i musi być kompletny, łącznie z metkami.
3. Wypełnij protokół reklamacyjny i wyślij go do nas w przesyłce. 
4. Termin zwrotu towaru wynosi 14 dni  od dnia odbioru towaru prze kupującego.

Zwrot bez ponoszenia kosztów 

Zmienili zmieniłeś zdanie lub źle dobrałeś rozmiar?
U nas możesz dokonać zwrotu aż do 14 dni bez ponoszenia kosztów*!

SZYBKIE ZWROTY

U nas możesz dokonać zwrotu aż do 14 dni bez ponoszenia kosztów*!

szybkiezwroty.pl

1

Przejdź na stronę szybkiezwroty.pl lub nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile

  • Przejdź na stronę szybkiezwroty.pl i wypełnij formularz
  • Wybierz nasz sklep – Packeta Group
  • W polu “Numer zamówienia” wpisać kod 94011478 Ten kod uprawnia do darmowej wysyłki
  • Wypełnij wszystkie pola
  • Do pola „Numer zwracanej paczki” proszę wpisać sześciocyfrowy numer zamówienia z naszego sklepu - XXXXXX . Pozwoli nam to łatwiej zidentyfikować przesyłkę
  • Dalej prosimy kierować się instrukcjami podanymi na stronie szybkiezwroty.pl lub w aplikacji InPost Mobile

2

  • Następnie wypełnij formularz zwrotu dołączony do paczki
  • FORMULARZ

3

  • Przygotuj paczkę ze zwrotem
  • PAMIETAJ! Na paczcę MUSI BYĆ umieszczony kod zwrotu wygenerowany przez InPost. Wystarczy, że napiszesz go wyraźnie markerem (nie musisz drukować etykiety!). Paczkę dobrze zapakuj razem z formularzem i zaklej.

4

  • Podejdź do najbliższego Paczkomatu, wprowadź kod zwrotu i włóż paczkę.
  • Paczkę ze zwrotem możesz wysłać w dowolnym automacie Paczkomat® na terenie całej Polski. Wybierz ten, do którego masz najbliżej. Wygodne, prawda?

 

Standardowy zwrot środków  za zwrócony towar następuje po 7-10 dni roboczych od momentu odesłania towaru.
 

ZWROT TOWARU METODĄ TRADYCYJNĄ

W razie konieczności towar można odesłać na adres:

Packeta Poland
94011478 - WARAGOD
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała

 

Biuro obsługi klienta

E-mail: info@waragod.pl
Centrum pomocy: Znajdziesz je TUTAJ
Kontaktformular

 

 

Reklamacje
 

1. Prawo kupującego do reklamacji wadliwego towaru
Jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy, kupujący może skorzystać z przysługującego mu prawa do reklamacji. Upoważniony pracownik lub kierownik sklepu ma obowiązek niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji. W skomplikowanych przypadkach, jeżeli konieczna jest profesjonalna ocena producenta, reklamacja musi być rozpatrzona w terminie do 30 dni. 

Reklamowany towar kupujacy może wysłać na adres WARAGOD s.r.o. Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra.  Sprzedajacy ma 30 dni na odpowiedź. Kupujący nie może  reklamować wad, w odniesieniu do których udzielono rabatu i o których poinformował go sprzedawca.

2. Odpowiedzialność sprzedawcy
Sprzedający odpowiada za jakość towaru, jego wagę, ilość i rozmiar. Towar musi być wolny od wad i spełniać wymagane standardy techniczne. Sprzedający odpowiada za wady, które sprzedawany towar posiada przy odbiorze towaru przez kupującego i za wady powstałe podczas użytkowania w okresie gwarancyjnym. W przypadku przedmiotów już używanych, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane ich zużyciem lub niewłaściwym użytkowaniem.

3. Miejsce reklamacji
Dla sprzedaży online jest to WARAGOD s.r.o., Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra. Kupujący musi posiadać dowód zakupu towaru, a w przypadku towaru z przedłużonym okresem gwarancji – potwierdzoną kartą gwarancyjną. W przypadku tymczasowego zamknięcia lub likwidacji sklepu reklamacje są przyjmowane w sklepie, który jest wskazany na ogłoszeniu o tymczasowym zamknięciu lub likwidacji.

4. Okres gwarancyjny
Warunkiem uznania reklamacji jest złożenie jej w okresie gwarancyjnym. Wynosi on 2 lata od chwili otrzymania towaru przez kupującego. Jeśli towar ma dłuższy okres gwarancji, sprzedawca jest zobowiązany do wydania kupującemu w momencie sprzedaży należycie wypełnionej i potwierdzonej karty gwarancyjnej, która określa warunki i zakres tej gwarancji. Jeśli reklamacja kupującego zostanie rozstrzygnięta poprzez wymianę wadliwego towaru na towar wolny od wad, na nowy produkt obowiązuje okres gwarancji od momentu otrzymania nowego towaru. To samo dotyczy wymiany części lub części objętych gwarancją.

5. Anulowanie zamówienia
Zamówienie można anulować tylko przed zaewidencjonowaniem lub wysłaniem zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już zapakowane i wysłane nie ma możliwości jego anulowania, a kupujacy zobowiązany jest, zgodnie z obowiązujacym regulaminem, do jego nabycia.

6. Wady do usunięcia
Za wady możliwe do usunięcia uważa się takie wady, których usunięcie nie wpływa na wygląd, funkcjonowanie i jakość towaru. W przypadku takich wad, kupujący może żądać:

a) bezpłatnego i terminowego usunięcia wad
b) wymiany wadliwej części lub elementu, jeżeli wady dotyczą tylko tej części lub elementu
c) wymiany towaru, jeśli ten nie był jeszcze używany

7. Wady nie do usunięcia
W przypadku wad, których nie można usunąć, a które uniemożliwiają prawidłowe użytkowanie, kupujący może zażądać wymiany towaru na wolny od wad. Jeśli taka wymiana nie jest możliwa, kupujący może żądać anulowania umowy kupna i zwrot zapłaconej kwoty za towar.

8. Rozstrzygnięcie reklamacji poprzez udzielenie rabatu

Jeśli kupujący żąda rabatu w ramach reklamacji, może on zostać udzielony. Rabat na towar przysługuje, jeżeli wady są niemożliwe do usunięcia, ale nie uniemożliwiają jego prawidłowego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Przy ustalaniu kwoty rabatu brany jest pod uwagę stopień uszkodzenia towaru.

9. Nieuzasadniony wyjazd reklamacyjny
W przypadku nieuzasadnionego wyjazdu reklamacyjnego sprzedawca ma prawo zażądać od kupującego zwrotu kosztów związanych z dojazdem. Sprzedawca zastrzega sobie również prawo do nie zwracania pieniędzy za takie towary oraz prawo do nie wymieniania ich na inne.

10. Odstąpienie od umowy i wymiana towaru
Odstąpienie od umowy kupna wraz ze zwrotem kwoty za towar może nastąpić w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru przez kupującego. Prawo do wymiany towaru wynosi 30 dni od chwili otrzymania przesyłki przez kupującego.

W przypadku wymiany kupujący wybiera towar o tej samej lub wyższej wartości. Jeśli kupujący wybierze towar o wyższej wartości, różnicę w cenie kupujący zobowiązany jest dopłacić przy odbiorze towaru.

Zasady reklamacji wchodzą w życie 12.05. 2016

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja