Fenix latarka czołowa HL18R, czarna
Opcje dostawy
- DPD - kurier: piątek 24.05.
- InPost - Kurier: piątek 24.05.
- Paczkomat InPost: piątek 24.05.
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Kompaktowa ładowalna latarka czołowa Renix HL18R zapewnia strumień świetlny do 400 lumenów (ANSI) i zasięg do 100 metrów. Zasilanie zapewnia wymienny akumulator litowo-polimerowy o pojemności 1300 mAh, którą ładuje się poprzez złącze micro-USB bez wyciągania z latarki. Akumulator można w sytuacji awaryjnej wyjąć i wymienić na trzy standardowe baterie AAA (nie można ich ładować w latarce ). Źródłem światła jest nowoczesna dioda LED Cree XP-G3 o cieplejszej barwie światła, która znajduje się w odbłyśniku głównym. Do dodatkowego oświetlenia zastosowano dwie białe diody Everlight 2835, które tworzą szeroki i bardzo gładki stożek światła. Dostępnych jest łącznie 7 trybów pracy, w tym tryb SOS w sytuacjach awaryjnych. Przy dłuższym użytkowaniu w trybach 400, 130, 70 i 30 lumenów, latarka czołowa stopniowo zmniejsza moc w małych krokach, aby uzyskać dłuższy czas świecenia. Zaletą czołówki jest również dobra wodoodporność i pyłoszczelność odpowiadająca normie IP66. Pasek od latarki jest perforowany i wyposażony w elementy odblaskowe, które zapewniają dobrą widoczność dookólną np. podczas jazdy po drodze. Dzięki wadze zaledwie 80 gramów Fenix HL18R będzie służył zarówno jako latarka czołowa do biegania, jak i czołówka na kemping, piesze wycieczki i inne zajęcia na świeżym powietrzu.
Wszystkie parametry latarki (strumień świetlny, żywotność baterii, wodoodporność, zasięg i odporność na uderzenia) są mierzone zgodnie z normą ANSI / NEMA FL 1-2009.
Parametry latarki czołowej Fenix HL18R
- zastosowano mocną białą diodę Cree XP-G3 o cieplejszej barwie światła i dwie dodatkowe diody Everlight 2835, o żywotności 50000 godzin każda
- tryby głównego reflektora: akumulator Li-pol 1300 mAh: 400 lumenów (8,5 godziny) -> 130 lumenów (12,5 godziny) -> 70 lumenów (17,5 godziny) -> 30 lumenów (48 godzin) 3 baterie AAA: 400 lumenów (9 godzin) ) -> 130 lumenów (14 godzin) -> 70 lumenów (22 godziny) -> 30 lumenów (48 godzin)
- tryby dodatkowych LED z szerokim stożkiem świecenia: bateria Li-Pol 1300 mAh: 30 lumenów (54 godziny) -> 4 lumenów (145 godzin) -> miganie SOS 30 lumenów (72 godziny) 3 baterie AAA: 30 lumenów (56 godzin) -> 4 lumenów (150 godzin) -> miganie SOS 30 lumenów (80 godzin).
- główny stożek światła o zasięgu 76 metrów (1466 cd), zasięg dodatkowych diod - 10 metrów.
- elektroniczne sterowanie w celu zapewnienia stałej jasności
- zasilana akumulator litowo-polimerowy o pojemności 1600 mAh.
- może być zasilana 3 bateriami AAA. Możliwe jest użycie jednorazowych baterii alkalicznych i akumulatorów NiMH (nie można ich ładować w latarce czołowej).
- ładowanie przez złącze micro USB.
- wygodna obsługa za pomocą dwóch przełączników.
- latarkę można odchylić w uchwycie i tym samym ustawić żądany kierunek świecenia (zakres 60 °).
- wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego i aluminium lotniczego.
- pasek z elementami odblaskowymi zwiększa bezpieczeństwo bierne.
- odporna na wstrząsy i upadki z wysokości 1 metra.
- wymiary: 5,77 cm x 4,23 cm x 3,7 cm.
- waga: 80 gramów (z akumulatorem).
- wodoszczelna i pyłoszczelna zgodnie ze standardem IP66 (spryskiwanie silnymi strumieniami wody ze wszystkich kierunków).
- w zestawie pasek, akumulator Li-Po 1300 mAh oraz kabel do ładowania USB.
- do latarki można dokupić obudowę Fenix APB-20, adapter USB do sieci elektrycznej oraz adapter USB do samochodu.
Obsługa:
- główny reflektor włącza się i wyłącza naciskając prawy przycisk przez 0,5 sekundy, dodatkowe diody LED włącza się i wyłącza przytrzymując lewy przycisk. Latarka zawsze włącza się w najniższym trybie, kolejne poziomy mocy można włączać w dowolnym momencie podczas pracy, naciskając krótko odpowiedni przycisk.
- reflektor główny i pomocnicze diody LED nie mogą być włączone w tym samym czasie.
- wskaźnik stanu naładowania akumulatora - po krótkim naciśnięciu lewego przycisku (latarka musi być wyłączona) zapala się dioda LED stanu naładowania znajdująca się w dolnej części latarki. Cztery zapalone diody wskazują, że bateria jest naładowana w ponad 80%, trzy świecące: w 60-80%, dwie: w 40-60%, jedna: w 20-40%, a miganie jednej oznacza, że bateria jest naładowana w mniej niż 20%. Przyciski sterujące można zablokować, aby nie włączały się spontanicznie, np. podczas przewożenia w bagażu - przytrzymaj oba przyciski przez 3 sekundy. Aby je odblokować, ponownie naciśnij i przytrzymaj oba przyciski przez 3 sekundy.
- ochrona przed przegrzaniem - podczas dłuższej pracy w trybie turbo reflektor będzie stopniowo zmniejszał moc, aby zapobiec przegrzaniu.
- ładowanie: otwórz gumową osłonę złącza micro USB na spodzie latarki i podłącz ją do komputera, power banku, zasilacza USB lub samochodowego zasilacza USB za pomocą dołączonego kabla USB. Możliwe jest również użycie dowolnej ładowarki do telefonu komórkowego ze złączem micro USB. Podczas ładowania cztery diody LED umieszczone na dole zapalają się stopniowo, a wszystkie w pełni świecą po pełnym naładowaniu. Naładowanie całkowicie rozładowanego akumulatora trwa około 2,5 godziny. Zużyty akumulator nie podlega efektowi pamięci, dzięki czemu latarkę można doładować w dowolnym momencie. Dokładnie zamknij pokrywę złącza USB po każdym ładowaniu. Podczas ładowania latarkę można włączać, ale będzie świeciła tylko w najniższym trybie.
- uwagi - nie należy samodzielnie demontować zaplombowanych części, ponieważ spowoduje to utratę gwarancji. Nigdy nie używaj różnego rodzaju rozładowanych baterii AAA lub baterii o różnych pojemnościach. Zawsze dokładnie sprawdzaj, czy wkładasz baterie z zachowaniem właściwej biegunowości. Jeśli latarka miga, nie przełącza się w tryb wyższej mocy lub nie świeci, przyczyną może być niski poziom naładowania akumulatora - naładuj go.
- gwarancja: 5 lat na latarkę, 2 lata na akumulator
Komentarze klientów