Drodzy klienci, 29.4 - 2.5. obsługa klienta nie będzie dostępna. Zapytania przesłane na adres info@waragod.pl rozpatrzymy w następnym dniu roboczym. Dziękujemy za zrozumienie.
Akumulatorowa latarka czołowa Fenix HP25R
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Ładowalna latarka czołowa Fenix HP25R posiada unikalną konstrukcję z dwoma reflektorami. Jeden reflektor wytwarza dobrze skupioną wiązkę światła o zasięgu do 187 metrów, a drugi reflektor ma bardzo szeroki i gładki ślad świetlny. Dodatkowo czołówka wyposażona jest w czerwoną diodę LED. Strumień świetlny głównego reflektora wynosi do 1000 lumenów, szeroki stożkowy reflektor oferuje maksymalną moc 350 lumenów i neutralny odcień światła. Sterowanie obiema diodami LED jest niezależne od siebie. Zarówno szeroki, jak i wysoki reflektor oferują cztery poziomy światła, a czerwona dioda LED dwa tryby (światło stałe i migające). Do zasilania służy pojedynczy akumulator litowo-jonowy 18650 o pojemności 2600 mAh, który znajduje się w zestawie i jest ładowany przez złącze micro-USB bezpośrednio w czołówce. W sytuacjach awaryjnych latarka czołowa może być zasilana dwiema jednorazowymi bateriami CR123A. Czołówka jest zasilana cyfrowo regulowanym prądem stałym, co gwarantuje stały strumień światła nawet przy obniżonym napięciu w akumulatorach (gdy są one powoli rozładowywane), a jej konstrukcja jest w pełni pyłoszczelna i wodoodporna zgodnie z normą IP66. Opcjonalny kształt stożka światła sprawia, że model ten jest jedną z najlepszych i najbardziej wszechstronnych ładowalnych czołówek na rynku. Wszystkie parametry latarki (strumień świetlny, czas pracy na akumulatorze, wodoodporność, zasięg i odporność na wstrząsy) są mierzone zgodnie z normą ANSI/NEMA FL 1-2009.
Specyfikacja latarki czołowej Fenix HP25R:
- Źródłem światła w dalekim reflektorze jest dioda Cree XM-L2 U2, źródłem w szerokim reflektorze jest dioda Cree XP-G2 R5 o cieplejszym odcieniu światła, jest też dioda czerwona o średnicy 5 mm.
- Zdalny reflektor: 1000 lumenów (1,5 godziny) -> 350 lumenów (4,5 godziny) -> 130 lumenów (12 godzin) -> 30 lm (42 godziny). Szeroki reflektor: 350 lumenów (2,5 godziny) -> 130 lumenów (9 godzin) -> 30 lumenów (40 godzin) -> 4 lumeny (150 godzin). Światło czerwone: stałe świecenie 0,2 lumenów (96 godzin) -> migotanie 0,2 lumenów (192 godziny). Oddalony reflektor ma zasięg do 187 metrów (8772 cd), szeroki reflektor świeci pod kątem 90 ° do 44 metrów.
- Lampa czołowa jest wyposażona w akumulator litowo-jonowy 18650 o pojemności 2600 mAh.
- Alternatywnie, dwie jednorazowe baterie litowe CR123 mogą być użyte do zasilania (nie próbuj ładować ich w czołówce).
- Cyfrowa regulacja dla stałej jasności, wskaźnik naładowania baterii.
- Ładowanie przez złącze micro-USB, czas ładowania całkowicie rozładowanego akumulatora wynosi około 3 godzin.
- Dwa przełączniki dla wygodnej obsługi i z zabezpieczeniem przed niepożądanym włączeniem w bagażu.
- Zrównoważona konstrukcja, baterie umieszczone w obudowie z tyłu głowy.
- Lampę czołową można przechylać w kilku stopniach, aby dostosować pożądany kierunek oświetlenia.
- Wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego i aluminium hartowanego w warunkach lotniczych.
- Niewrażliwa na upadki z wysokości 1 metra.
- Waga 228 gramów wraz z baterią.
- Odporna na wilgoć i wodoodporna zgodnie z normą IP66 (spryskiwana silnymi strumieniami wody ze wszystkich kierunków).
- Soczewka z hartowanego szkła z powłoką antyrefleksyjną.
- W zestawie akumulator Fenix 18650 2600 mAh Li-ion, paski, zaczepy do paska, zapasowy o-ring.
Użytkowanie:
- W fabrycznym opakowaniu akumulatora może znajdować się czarna nasadka izolacyjna.
- Należy ją zdjąć z akumulatora przed pierwszym użyciem.
- Zdalny reflektor jest włączany przez przytrzymanie prawego przycisku (ok. 0,5s), szeroki reflektor jest włączany przez przytrzymanie lewego przycisku (0,5s).
- Funkcje światła są przełączane przez krótkie naciśnięcie odpowiedniego przycisku.
- Po wyłączeniu reflektor zapamiętuje ostatnio ustawiony tryb. Czerwona dioda LED jest włączana przez krótkie naciśnięcie lewego przycisku, gdy reflektor jest wyłączony. Kolejne naciśnięcia przycisku przełączają ją w tryb migania, a następnie wyłączają.
- Wskaźnik naładowania baterii - krótko naciśnij prawy przycisk. Jeśli miga tylko reflektor szerokiego stożka, pojemność baterii wynosi ponad 70%. Jeśli szeroki stożek miga na przemian z czerwoną diodą LED, pojemność baterii wynosi od 30% do 70%. Jeśli miga tylko czerwona dioda LED, pozostało mniej niż 30% pojemności.
- Ostrzeżenie o rozładowanej baterii - Jeśli czerwona dioda LED zacznie migać, gdy światło jest włączone, bateria jest rozładowana.
Ładowanie
- Zdejmij zatyczkę złącza micro-USB i podłącz kabel.
- Podczas ładowania dioda LED stanu na obudowie baterii świeci się na czerwono, a po zakończeniu ładowania świeci się na zielono.
- Naładowanie całkowicie rozładowanej baterii zajmuje około 3 godzin.
- Gdy latarka czołowa znajduje się w podstawowej, niezłożonej pozycji, przyciski są chronione plastikowymi wypustkami przed niepożądanym uszczypnięciem (na przykład podczas transportu w bagażu).
- Inteligentna ochrona przed przegrzaniem - jeśli temperatura latarki wzrośnie powyżej 65°C, automatycznie zacznie ona zmniejszać moc w stopniowych krokach 5% co 30 sekund, aż do ustabilizowania się temperatury.
- Gdy temperatura latarki spadnie poniżej 65°C, moc automatycznie wzrośnie do pierwotnego poziomu.
- Operacja do najwyższego trybu mocy nie jest więc ograniczona czasem, a jedynie temperaturą.
Ostrzeżenie:
- Jeśli używane są jednorazowe baterie CR123A, nie próbuj ładować ich w latarce czołowej.
- Nie demontuj samodzielnie uszczelnionych części, naruszy to gwarancję.
- Jeśli latarka czołowa miga, nie przełącza się na wyższe tryby mocy lub nie świeci, może to być spowodowane jedną z następujących przyczyn: baterie są prawie wyczerpane - naładuj je lub wymień. Styki wewnątrz obudowy baterii są zatkane - wyczyść je wacikiem nasączonym alkoholem.
- Korek obudowy baterii jest poluzowany, dokręć go.
Gwarancja:
Pięć lat gwarancji na latarkę czołową, dwa lata na baterię.
Komentarze klientów