Latarka czołowa Fenix HL50
Dostawa od |
Gwarancja wymiany |
Gwarancja zwrotu |
98% |
Fenix HL50 to niewielka latarka czołowa o wysokiej wydajności, która oferuje szereg unikalnych funkcji. Do zasilania można użyć baterii litowej 3V CR123A lub, po przykręceniu mocowania (w zestawie), zwykłej baterii ołówkowej AA. Pomimo niewielkich rozmiarów, latarka oferuje strumień świetlny do 365 lumenów w trybie BURST i zasięg do 77 metrów. Źródłem światła jest wysokiej klasy dioda Cree XM-L2 T6 LED o cieplejszym odcieniu światła (neutralna biel). Zaletą tego odcienia światła jest bardziej naturalne i kontrastowe odwzorowanie kolorów w naturze. Całkowicie metalowa konstrukcja zapewnia wysoką trwałość, optymalne chłodzenie, a także jest w pełni wodoodporna zgodnie ze standardem IPX-8 do głębokości 2 metrów pod wodą. Praktyczność czołówki zwiększa możliwość wyjęcia jej z uchwytu na głowę i używania jako małej kieszonkowej latarki. Czołówka Fenix HL50 to idealny kompan podczas różnego rodzaju aktywności sportowych, wypadów w plener, a także w domu i pracy. Wszystkie parametry czołówki (strumień świetlny, czas pracy na baterii, wodoodporność, zasięg i wstrząsoodporność) są mierzone zgodnie z normą ANSI/NEMA FL 1-2009.
Specyfikacja czołówki Fenix HL50:
- Latarka czołowa wykorzystuje wydajną diodę Cree XM-L2 T6 LED o cieplejszym odcieniu i żywotności 50 000 godzin.
- Cztery tryby zasilania: Przy zasilaniu baterią CR123A: BURST 365 lumenów (przez czas przytrzymania przycisku) -> 170 lumenów (3 godziny) -> 60 lumenów (9,75 godziny) -> 4 lumeny (150 godzin). Przy zasilaniu z akumulatora NiMH: BURST 285 lumenów (podczas przytrzymywania przycisku) -> 150 lumenów (2 godziny) -> 55 lumenów (6,3 godziny) -> 3 lumeny (110 godzin).
- Czas pracy na akumulatorze ołówkowym jest mierzony przy użyciu akumulatora NiMH o pojemności 2500 mAh.
- Aluminiowy odbłyśnik wytwarza szeroki stożek światła o zasięgu do 77 metrów (1480 cd).
- Elektronika z cyfrowym sterowaniem zapewnia stałą jasność i ochronę przed odwrotnym włożeniem baterii.
- Latarka czołowa zapamiętuje ostatnio ustawiony tryb zasilania.
- Do zasilania można użyć jednej baterii ołówkowej (po przykręceniu przedłużki) lub jednej baterii litowej 3V CR123A.
- Obsługiwane napięcie zasilania 0,9 - 3,0 V.
- Wygodne sterowanie za pomocą pojedynczego przełącznika elektronicznego na górze czołówki.
- Lampę czołową można obracać w uchwycie w szerokim zakresie, aby ustawić żądany kierunek światła.
- Wykonana z hartowanego aluminium lotniczego T6 o powierzchni trudnej do zarysowania - twardo anodowana typu III, uchwyt wykonany ze stali nierdzewnej.
- Wodoodporna zgodnie z normą IPX-8 (testowana pod wodą na głębokości 2 metrów).
- Wymiary korpusu czołówki: 2,3 cm (średnica w najszerszym miejscu) x 6,4 cm (długość w wersji krótkiej), 8,2 cm (długość z mocowaniem baterii AA).
- Waga 57 gramów (bez baterii).
- Odporna na upadki z wysokości 1 metra.
- Soczewka z hartowanego szkła z powłoką antyrefleksyjną.
- W zestawie znajduje się czołówka, pasek na głowę, zapasowy o-ring, przedłużka do baterii AA.
- Baterie nie są dołączone.
Użytkowanie:
- Zamontuj czołówkę zgodnie z rysunkami w załączonej instrukcji w języku angielskim, zwróć szczególną uwagę na prawidłowe użycie paska na głowę, jeśli zostanie nieprawidłowo zmontowany, pasek na głowę może się samoczynnie poluzować.
- Aby włączyć czołówkę należy wcisnąć przycisk, po włączeniu tryby świecenia przełącza się ponownie wciskając przycisk.
- Aby wyłączyć czołówkę należy przytrzymać przycisk przez pół sekundy.
- Aby aktywować tryb BURST należy przytrzymać przycisk przez sekundę (działa również przy wyłączonej czołówce).
- Po zwolnieniu przycisku latarka czołowa powróci do poprzedniego trybu zasilania.
Uwaga:
- Nie demontuj uszczelnionych części samodzielnie, naruszy to gwarancję.
- Wyjmij baterie z latarki czołowej, chyba że nie będziesz jej używać przez dłuższy czas lub jeśli bateria jest już rozładowana. W przeciwnym razie niektóre baterie gorszej jakości mogą się rozładować i uszkodzić reflektor.
- Jeśli reflektor miga lub nie świeci, może to być spowodowane jedną z następujących przyczyn: baterie są prawie wyczerpane - wymień je. Nakrętka reflektora jest poluzowana - dokręć ją. Styki elektryczne są brudne - wyczyść je szmatką zamoczoną w alkoholu.
Gwarancja:
Pięć lat gwarancji.
Komentarze klientów