ReviewsWidget_ReviewsAboutUs
Kategorie
 
 
 
 

Latarka diodowa czołówka Fenix HM60R

0 / 5 (0 opinii)
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą
-
Czytaj więcej
Tabela rozmiarów
Cena: 287 zł
B2B
Dostępność od
W magazynie: 19
Termin dostawy: W magazynie
Ihneď na predajni Nitra
:
Wyprzedane
Przewidywana Dostawa:

Opcje dostawy

  • DPD - kurier: czwartek 16.05.
  • InPost - Kurier: czwartek 16.05.
  • Paczkomat InPost: czwartek 16.05.
Registered customers collect points when shopping, which they can then use as currency. You will score so many points for this product. That you are not registered yet? Oops !!
Producent: Fenix
Kod produktu:HM60R
Gwarancja: 5 roklatalat
Chcete si vyskúšať produkt?
Navštívte našu predajňu v Nitre!

Dostawa od
17 zł

Gwarancja wymiany
towaru do 14 dni.

Gwarancja zwrotu
pieniędzy do 14 dni

98%
towaru w magazynie

 

Fenix ​​HM60R to wysokowydajna ładowalna latarka czołowa, która zapewnia strumień świetlny do 1200 lumenów z 116-metrową poświatą. Drugi emiter o mocy do 350 lumenów ma bardzo szeroki i gładki tor świetlny oraz neutralny biały odcień (neutral white). Zaletą tego odcienia jest bardziej naturalne i kontrastowe oddawanie barw w terenie. Używanie obu diod jest niezależne od siebie, a korzystanie z czołówki jest bardzo proste (nie można jednak ich łączyć). Czołówka posiada również czerwone światło o mocy 5 lumenów. W zestawie znajduje się również akumulator Li-ion typu 18650 o pojemności 2600 mAh, który ładowany jest bezpośrednio w latarce przez złącze USB-C. Ponadto, w trybach 130 i 350 świateł drogowych, czołówka oferuje specjalną funkcję o nazwie „FREEQUENCY SENSING”, która wykrywa ruch i może automatycznie dostosować moc do wybranej wartości w zależności od prędkości jazdy (częstotliwości kroku). Dlatego przeznaczona jest też do nocnego biegania, narciarstwa biegowego, turystyki pieszej, wędkarstwa, speleologii i w pracy. Całkowicie metalowa konstrukcja zapewnia wysoką trwałość, optymalne chłodzenie, a jednocześnie jest w pełni wodoszczelna zgodnie ze standardem IP68 do głębokości 2 metrów pod wodą. Wszystkie parametry (strumień świetlny, żywotność baterii, wodoodporność, odporność na upadek, zasięg) są mierzone zgodnie z normą ANSI / NEMA FL 1-2009. Parametry latarki czołowej Fenix ​​HM60R: Zastosowano mocną diodę Cree XP-G2 o neutralnym odcieniu, diodę Luminus SST-40 o świetle dziennym o białym świetle oraz dwie dodatkowe diody czerwone Everlight 2835, wszystkie o żywotności 50 000 godzin świetlnych. Światła drogowe: 1200 lumenów (2 godziny) -> 350 lumenów (8 godzin) -> 130 lumenów (18 godzin) -> 30 lumenów (54 godziny). Szeroki reflektor: 350 lumenów (8 godzin) -> 70 lumenów (24 godziny) -> czerwony 5 lumenów (100 godzin) -> czerwony sygnał SOS 5 lumenów (200 godzin). Strumień świetlny i czasy wytrzymałości mierzone są przy użyciu dołączonego akumulatora Li-ion 18650 o pojemności 2600 mAh. Światło drogowe odbija stożek światła z poświatą 116 metrów (3400 cd), szeroki reflektor świeci na odległość 33 metrów (268 cd), światło czerwone ma poświatę 5 metrów (7 cd). Elektronika ze sterowaniem cyfrowym, zabezpieczeniem przed odwrotnym włożeniem baterii i zabezpieczeniem przed przegrzaniem. Wykorzystuje jeden akumulator Li-ion 18650 o pojemności 2600 mAh, który znajduje się w zestawie. W sytuacji awaryjnej można również użyć dwóch litowych CR123A. Pamięć dla ostatniego ustawionego trybu mocy (tylko przy światłach drogowych). Czołówkę można obracać w uchwycie w szerokim zakresie i ustawiać w ten sposób żądany kierunek świecenia. Wykonana z solidnego stopu aluminium o twardej do zarysowania powierzchni – Type III hard anodized. Wodoodporna zgodnie z normą IP68 (przetestowana pod wodą na głębokości 2 metrów). Wymiary czołówki: 8,5 cm x 4,5 cm x 4,5 cm. Waga 157 gramów (łącznie z baterią i paskiem). Odporna na upadek z wysokości 2 metrów. Utwardzony ultra-przezroczysty szklany obiektyw z antyrefleksyjną powierzchnią. W zestawie latarka czołowa, akumulator Fenix ​​18650 2600 mAh, kabel USB-C, paski na głowę oraz zapasowy o-ring. Istnieje możliwość dokupienia etui Fenix ​​APB-20, Fenix ​​APB-30, zasilacza sieciowego USB oraz samochodowego USB. Uchwyt Fenix ​​ALG-03 można dokupić w celu łatwego mocowania do kasku.

 

Instrukcja Fabrycznie wewnątrz latarki na akumulatorze może znajdować się nasadka izolująca. Zdejmij ją z akumulatora przed pierwszym użyciem. Wyłączona latarka jest przełączana na ostatnio używany tryb reflektorów poprzez przytrzymanie przycisku przez 0,5 sekundy. Gdy jest wyłączona czerwone światło włącza się poprzez szybkie dwukrotne naciśnięcie przycisku. Aby wyłączyć czołówkę, przytrzymaj przycisk przez 0,5 sekundy. Przy włączonej czołówce możliwe jest przełączanie między światłami drogowymi a szerokim emiterem poprzez przytrzymanie przycisku przez 1,2 sekundy. Nie ma jednak możliwości jednoczesnego włączenia obu emiterów. Jak jest latarka włączona możliwe jest cykliczne przełączanie trybów mocy w kolejności 30 - 130 - 350 - 1200 lumenów (przy włączonych światłach drogowych) krótkimi wciśnięciami przycisku. Latarka posiada pamięć świateł drogowych i zawsze włącza się w ostatnio ustawionym trybie. Przy szerokim emiterze, zawsze zaczyna się w czerwonym świetle i 5 lumenów, a kolejne naciśnięcia przycisku przełączają tryby w kolejności 70 - 350 lumenów światła białego i 5 lumenów czerwonego sygnału SOS.  Frequency Sensing — ta funkcja automatycznie dostosowuje moc do prędkości jazdy w trybach 130 i 350 lumenów. Standardowy reflektor ustawiony jest na 150 kroków na minutę. Przy niższej prędkości sama moc stopniowo spada do 70%, a przy wyższych wręcz przeciwnie, zwiększa moc do 150% normy. Sygnalizacja stanu naładowania akumulatora: Po krótkim naciśnięciu przycisku (latarka musi być wyłączony) włącza się dioda LED stanu naładowania akumulatora w przycisku. Zielone światło oznacza, że ​​akumulator jest naładowany w 85-100%, migające zielone światło oznacza 50-85%, czerwone światło 25-50%, migające czerwone światło mniej niż 25%. Blokowanie latarki przed niezamierzonym włączeniem: Poluzuj akumulator o ćwierć obrotu, spowoduje to przerwanie styku elektrycznego i nie będzie możliwości włączyć latarki. Przycisk można również zablokować elektronicznie - przy wyłączonej czołówce przytrzymaj przycisk przez 3 sekundy. Po zablokowaniu lampka miga na czerwono. Aby odblokować, ponownie przytrzymaj przycisk przez 3 sekundy. Zabezpieczenie przed przegrzaniem: Jeśli temperatura reflektora przekroczy 55 ° C, automatycznie zacznie stopniowo zmniejszać moc, aż temperatura się ustabilizuje. Gdy tylko temperatura spadnie poniżej 55°C, znów możliwe jest korzystanie z trybów najwyższej mocy. Ostrzeżenie o niskim poziomie baterii: Jeśli napięcie baterii spadnie poniżej ustawionego poziomu, czołówka automatycznie przełączy się na tryby niższej mocy. Jeśli czołówka jest już przełączona w tryb najniższej mocy, a akumulator jest krytycznie rozładowany, wskaźnik w przycisku zacznie migać na czerwono. Jednak czołówka będzie nadal świecić, dopóki akumulator nie zostanie całkowicie rozładowany. Uwaga: Ostrzeżenie o niskim stanie baterii jest kalibrowane tylko dla napięcia akumulatorów litowo-jonowych. Ładowanie Odkręć wodoodporną nakrętkę z boku, która zakrywa złącze USB-C. Podłącz kabel ładujący USB-C do latarki, a drugi koniec do złącza USB w komputerze, adaptera sieciowego USB lub adaptera samochodowego USB (brak w zestawie). Do ładowania można również użyć dowolnej ładowarki do telefonu komórkowego ze złączem USB-C. Przycisk boczny świeci na czerwono podczas ładowania i świeci na zielono po pełnym naładowaniu. Naładowanie całkowicie rozładowanego akumulatora trwa około 3 godzin. Zastosowany akumulator litowo-jonowy nie posiada efektu pamięci, dzięki czemu czołówkę można doładować w dowolnym momencie. Po naładowaniu ponownie dokręć wodoodporną nakrętkę. UWAGA!: Nie należy samodzielnie demontować zapieczętowanych części, ponieważ spowoduje to unieważnienie gwarancji. Używając jednorazowych baterii CR123A, nie próbuj ładować ich w czołówce. Wyjmij baterie z czołówki, jeśli nie będziesz ich używać przez dłuższy czas lub jeśli baterie są już wyczerpane. W przeciwnym razie niektóre baterie gorszej jakości mogą uszkodzić czołówkę. Jeśli czołówka miga, nie przełącza się w tryby wyższej mocy lub nie świeci, może to być spowodowane jednym z następujących powodów: Baterie są rozładowane - naładuj je lub wymień. Latarka jest poluzowana - dokręć. Styki elektryczne są brudne - wyczyść je wacikiem nasączonym alkoholem. Gwarancja 5 na czołówkę, 2 na akumulator.



Parameters
Kolor : Czarny
Zasięg (m) : 116
Waga (g) : 157g
Maksymalna wytrzymałość w godzinach : 200
Pojemność mAh : 2600
Zasilanie : 18650
Ilość trybów : 8
Żródło światła : Everlight 2835
Wodoszczelność : IP68
Moc (lm) : 1200
Płeć : Unisex
Wymiary (cm) : 8,5x4,5x4,5
Dodatkowe specyfikacje produktu : Trwała konstrukcja Konstrukcja odporna na uderzenia Wskaźnik ładowania Akumulator ładowania Regulacja mocy Inteligentna ochrona przed przegrzaniem Ostrzeżenie o niskim stanie baterii Ładowanie przez złącze Wskaźnik pojemności baterii
Zawartość Paczki : Lampa Uszczelka Akumulator Kabel Pasek na głowę
Rodzaj zasilania : Bateria zewnętrzna
Liczba akumulatorów : 1

Komentarze klientów

Wszyscy Pozytywny 0 Negatywny 0
5
4
3
2
1
Mateusz Suszek

Dzień dobry Państwu
Posiadam latarkę czołówkę Fenix hm60r i mam problem z włączeniem światła czerwonego. Jak można zapalić ten rodzaj światła. Dziękuję ślicznie za pomoc

...

Dodaj komentarz:

...

Dodaj odpowiedź na komentarz:

... Anuluj
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pełna (Desktop) wersja